Jak się to wszystko zaczęło? Banalnie.

Wiecie, że do osiemnastego roku życia nie miałam zielonego pojęcia o gotowaniu? Szczytem moich osiągnięć było ciasto z proszku i jajecznica na pomidorach i wtedy wydawało mi się, że to całkiem w porządku.

Trochę paradoksalnie wszystko zmieniło się, gdy zaczęłam studiować i stwierdziłam że a nie, takiego wała, nie będę jadła konserw i odgrzewanej fasolki ze słoika. Pamiętam, że moim pierwszym "popisowym" daniem był gulasz z pomidorami – trochę za wodnisty i za mało pachnący, ale przecież w końcu mój! 
Bardziej jednak niż to, że wyszło mi coś całkiem zjadliwego zaskoczył mnie fakt, że gotowanie okazało się... przyjemne. Mieszanie, siekanie, doprawianie i próbowanie było przyjemne do tego stopnia, że szybko stało się moim hobby, a w późniejszym czasie nawet wyzwaniem - gdy za punkt honoru stawiałam sobie stworzenie obiadu tylko z tego, co mam w lodówce. Jak twierdzi M., udaje mi się to całkiem nieźle.

Ale dość już o mnie - pora obiadowa się zbliża, czas otworzyć lodówkę.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
  • Lodówka Otwarta! © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes